Bestelprocedure

Onze bestelprocedure is eenvoudig en overzichtelijk. Op deze pagina staat kort vermeld welke stappen u dient te doorlopen om een artikel te kunnen bestellen.

Account aanmaken

Om een product bij zakelijk.ep.nl te kunnen bestellen dient u altijd een account met inloggegevens te hebben bij de ElectronicPartner Zakelijk Markt, u kunt dit aanvragen door het reactieformulier in te vullen. Klik hier om direct naar de aanvraag pagina te gaan.

Artikel selecteren

In de hoofdnavigatie vindt u alle artikelen die u online bij de zakelijk.ep.nl kunt bestellen. Nadat u een artikel heeft uitgekozen, drukt u op de button “in winkelmandje”. Het artikel komt dan in het winkelwagentje terecht. In het besteloverzicht van uw winkelmandje kunt u uw overige wensen aangeven. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het meebestellen van accessoires, het EP:Serviceplan of door aan te geven of een oud artikel retour genomen moet worden. Vanuit dit besteloverzicht kunt u besluiten om verder te winkelen of om uw artikel definitief te bestellen. De prijzen op zakelijk.ep.nl zijn altijd exclusief BTW

Uw bestelgegevens

Indien u er voor kiest om de bestelling te plaatsen, wordt u gevraagd om uw inloggegevens in te vullen. wanneer u nog geen account heef  bij de zakelijk markt dient u dit aan te vragen. kijkt u voor meer informatie op de pagina Account aanvragen. Al uw (transactie)gegevens worden in een beveiligde omgeving met behulp van SSL versleuteld over het internet verstuurd. U herkent de veilige omgeving aan de groene balk en het slot in de adresbalk van uw browser.

Betalen

Betaling vindt altijd achteraf plaats door middel van een factuur naar uw organisatie. De order wordt direct in behandeling genomen en na goedkeuring door de crediteurenadministratie.

Orderbevestiging

Nadat u het product heeft besteld, ontvangt u via uw email een bevestiging dat de order ontvangen is en in behandeling is genomen.